جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۰۹:۲۵

حوادث ناشی از کار در بندر لنگه کاهش یافت

باشگاه خبری فراساحل: مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از کاهش چشمگیر 50 درصدی حوادث ناشی از کار از ابتدای سال جاری تاکنون در این بندر خبر داد. به گزارش باشگاه خبی فراساحل و به نقل از مانا، محمود صابری ضمن اعلام این خبر افزود: رعایت الزامات HSE، اجرای طرح ترافیک بندر، ابلاغ دستورالعمل‌های ایمنی و نظارت دقیق برنحوه ایمنی فعالیت پیمانکاران از جمله برنامه‌های اجرا شده به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از کار است. وی اضافه کرد: برگزاری جلسات مکرر در این اداره و شرکت‌های پیمانکار مستقر در بندرلنگه و ملزم کردن پیمانکاران به انجام اقدامات اصلاحی از دیگر برنامه‌های پیشگیرانه کارکنان آتش‌نشانی وHSE  به منظور جلوگیری از بروز حوادث است.


به گفته صابری، در هفت ماهه نخست سال گذشته چهار مورد سانحه ناشی از کار به وقوع پیوست که امسال با کاهش 50 درصدی، به دو مورد رسید. مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه تصریح کرد: به منظور حفظ آمادگی و هماهنگی کارکنان آتش نشانی و واحدها در سطح بندر و ساختمان های اداری از آغاز سال تاکنون 11 فقره مانور عملیاتی–میدانی صورت گرفت. وی افزود: با ارزیابی ریسک‌های ایمنی و بهداشتی و زیست محیطی از فضای موجود در بندر لنگه، محیطی ایمن برای فعالیت صاحبان کالا و همچنین کارکنان و پرسنل بندر را فراهم است. صابری خاطرنشان کرد: تلاش واحدهای عملیاتی به ویژه پرسنل آتش نشانی و مرکز HSE سبب شد تا این مرکز طی ارزیابی‌های بعمل آمده از سوی کارشناسان ایمنی و بهداشت سازمان بنادر و دریانوردی بالاترین میزان رشد در مقایسه عملکرد مراکز HSE بنادر کشور را به نام خود ثبت کند.



  کد خبر : 789
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :